Cena od 22,93 € do 31,99 €
Nastavi obvestilo o ceni
Zgodovino najnižje cene
Prijavi napako

LEGO® Classic 11037 Ustvarjalni planeti

Igrača LEGO® Classic Creative Planets (11037) mlade astronavte in opazovalce zvezd, stare 5 let in več, popelje na popotovanje ustvarjalnega odkrivanja. Igrača solarni sistem, astronavt in vesoljski raketoplan, ki jih je enostavno sestaviti, so kot nalašč za otroke, ki želijo sestavljati, se igrati in pogumni tja, kjer še ni šel noben konstruktor LEGO! Iz pisanih kock lahko otroci sestavijo vesoljsko ladjo igračo, vesoljca, astronavta in mini sončni sistem, vključno z Marsom, Zemljo, Soncem in Saturnom z obroči. Vesoljske modele je nato mogoče prilagoditi z alternativnimi barvami, oblikami, očmi, izrazi in stojalom, ki omogoča vrtenje modela. Obstajajo celo kosi, ki se svetijo v temi in bodo vidni tudi ponoči. Vesoljska ustvarjalnost se nadaljuje z načrti za alternativne strukture, vključno s popolnim sončnim sistemom z 8 planeti. Navodila in druge digitalne funkcije so na voljo tudi v aplikaciji LEGO Builder. Igrače v seriji LEGO Classic so polne idej in navdihujočih nasvetov, ki staršem omogočajo, da delijo zabavne in pomembne razvojne trenutke s svojimi otroki. Število kosov: 450 Starost: 5+
in stock
22,93 €

Classic 11037 ustvarjalni načrti + Darilo dots lego

S kompletom LEGO® Classic (11037) Kreativni planeti se bodo mali astronavti in zvezdniki od 5. leta starosti dalje podali v vesolje ustvarjalne igre. Enostavno zgradljivi modeli sončnega sistema, astronavtov in vesoljskih raket so kot nalašč za otroke, ki želijo graditi, se igrati in se podati tja, kamor se še noben graditelj LEGO ni podal! LEGO
Razpoložljivost je treba preveriti
25,89 €

LEGO® Classic 11037 Ustvarjalni planeti v vesolju

Igrača LEGO® Classic Vesolje (11037) izstreli mlade astronavte in zvezdoglede, stare 5+, na pot ustvarjalnega raziskovanja. Za sestavljanje preproste igrače sončni sistem, astronavt in vesoljsko plovilo so idealne za otroke, da sestavijo, se igrajo in se pogumno odpravijo tja, kjer ni bil še noben LEGO sestavljalec! Otroci zlagajo pisane kocke, da sestavijo igrače raketo, vesoljca, astronavta in mini sončni sistem, v katerem so Mars, Zemlja, Sonce in Saturn s prstani. Vesoljske modele je mogoče spreminjati z različnimi barvami, oblikami, očmi in izrazi ter stojalom, ki omogoča vrtenje modela. Tu so tudi kocke, ki se svetijo v temi, za vidnost v nočnem času. Kozmična ustvarjalnost se nadaljuje z idejami za druge modele, vključno s popolnim sončnim sistemom z 8 planeti. Navodila in njihova digitalna različica so na voljo tudi v aplikaciji LEGO Builder. Igrače LEGO Classic so polne idej in navdiha in omogočajo staršem deljenje sestavljalske zabave in razvojnih mejnikov z otroki.
in stock
29,99 €
V trgovino
  • Na voljo, dostava takoj v trgovini
  • Na voljo, dostava do 2 dni po plačilu
  • Prihaja, po naročilu
  • Razpoložljivost je treba preveriti
  • Ni na voljo
Pametno.si ni spletna trgovina, ampak mesto, kjer si lahko ogledate in primerjate ponudbe drugih trgovin za LEGO® Classic 11037 Ustvarjalni planeti. Čeprav se podatki večkrat dnevno osvežujejo, priporočamo, da se pred nakupom informirate direktno v trgovini, katero ste izbrali za nakup izdelka LEGO® Classic 11037 Ustvarjalni planeti. Pametno.si ne zagotavlja točnost objavljenih podatkov, kot tudi to da prikazane slike popolnoma ustrezajo dejanskim izdelkom. (5702017583037)
Ocene i komentarji
Izdelek še vedno ni ocenjen, lahko to spremeniš!
Napiši komentar