Cena od 15,33 € do 21,99 €
Nastavi obvestilo o ceni
Zgodovino najnižje cene
Prijavi napako

LEGO® City 60429 Vesoljska ladja in odkritje asteroida

Pridružite se svojemu malemu astronavtu na nezemeljski pustolovščini s tem igralnim kompletom LEGO® City Vesoljska ladja in odkrivanje asteroidov (60429) za otroke, stare 4 leta in več, ki vsebuje vesoljsko ladjo igračo in dva prizora na površini asteroidov: enega z laboratorijem in drugega z izkopavanjem. žerjav. Samo dodajte dve minifiguri vesoljske posadke, figuro nezemljana in meteorit s kristali in že lahko začnete z domiselno igro in ustvarjanjem zgodb. Ta preprosta vesoljska igrača bo zabavno darilo za otroke, ki radi igrajo različne prizore. Vključuje začetno kocko LEGO, slikovna navodila in 3D navodila v aplikaciji LEGO Builder – digitalni vodnik za gradnjo z intuitivnimi orodji, ki jih lahko otroci uporabljajo za vrtenje, povečavo in ogled modelov iz vseh zornih kotov, ko gradijo. Igrače LEGO City z vesoljsko tematiko so odlično darilo za vsako priložnost, saj vključujejo realistična vozila, dovršene modele in navdihujoče like, ki združujejo domišljijo z resničnostjo za domiselno igro brez meja. Otroci lahko kombinirajo ta komplet z drugimi vesoljskimi modeli iz serije LEGO City (naprodaj ločeno) za še bolj spektakularno akcijo izven orbite. Število delov: 126 Starost: 4+
out of stock
15,33 €

City 60429 vesoljska ladja in odkritje asteroida + Darilo dots lego

Pridružite se svojim malim astronavtom na nezemeljski pustolovščini s tem kompletom 60429 LEGO® City Kolesarska ladja in odkritje asteroida. Komplet vsebuje igračo vesoljsko ladjo, 2 scenografiji površine asteroida z laboratorijem in območjem izkopavanja z žerjavom. Dodajte 2 minifigurici vesoljske posadke, figurico nezemljana in meteorit, bogat s kristali, ter domišljijska igra in pripovedovanje zgodb se lahko začneta. LEGO
Razpoložljivost je treba preveriti
15,99 €

LEGO® City 60429 Vesoljska ladja in odkritje asteroida

Pridružite se svojemu malemu astronavtu pri nezemeljskih dogodivščinah z igralnim kompletom LEGO® City Vesoljska ladja in odkritje asteroida (60429) za starost 4+, ki vključuje igračo vesoljsko ladjo in 2 prizorišči s površine asteroida, ki prikazujeta laboratorij in območje izkopavanja z žerjavom. Dodajte še 2 minifiguri vesoljske posadke, figuro vesoljca in s kristali bogat meteorit za domišljijsko igro in pripovedovanje zgodb. Za sestavljanje preprosta igrača z vesoljsko tematiko je zabavno darilo za otroke, ki jim je všeč igra pretvarjanja. Vključuje LEGO začetno kocko, slikovna navodila in navodila 3D v aplikaciji LEGO Builder, digitalnem pripomočku z intuitivnimi orodji, ki otrokom omogočajo povečevanje prikaza, vrtenje in prikaz modelov z vseh strani že med sestavljanjem. Igralni kompleti LEGO® City z vesoljsko tematiko so odlično darilo za vsako priložnost. Opremljeni so z realističnimi vozili, podrobnimi zgradbami in navdihujočimi liki, ki združujejo domišljijo in resničnost za domišljijsko igro brez meja. Otroci lahko ta zabavni komplet (v prodaji ločeno) kombinirajo z drugimi iz zbirke LEGO® City Vesolje za še bolj epske vesoljske akcije.
in stock
19,99 €
V trgovino
  • Na voljo, dostava takoj v trgovini
  • Na voljo, dostava do 2 dni po plačilu
  • Prihaja, po naročilu
  • Razpoložljivost je treba preveriti
  • Ni na voljo
Pametno.si ni spletna trgovina, ampak mesto, kjer si lahko ogledate in primerjate ponudbe drugih trgovin za LEGO® City 60429 Vesoljska ladja in odkritje asteroida. Čeprav se podatki večkrat dnevno osvežujejo, priporočamo, da se pred nakupom informirate direktno v trgovini, katero ste izbrali za nakup izdelka LEGO® City 60429 Vesoljska ladja in odkritje asteroida. Pametno.si ne zagotavlja točnost objavljenih podatkov, kot tudi to da prikazane slike popolnoma ustrezajo dejanskim izdelkom. (5702017567501)
Ocene i komentarji
Izdelek še vedno ni ocenjen, lahko to spremeniš!
Napiši komentar