Lexibook 360° planetarij projektor, vključno s 24 projiciranimi slikami

Nastavi obvestilo o ceni
Zgodovino najnižje cene
Prijavi napako

Lexibook Planetarij 360° projektor

Zabavno in izobraževalno planetarij za odkrivanje zvezd in planet! Vključuje zemljevid ozvezdij in 24 slik vesoljskih ladij, planet, meglic, lun, galaksij in drugih. Otroci bodo navdušeni nad odkrivanjem skrivnosti vesolja kar v njihovi sobi! Lexibook
Razpoložljivost je treba preveriti
39,99 €

360° planetarijski projektor

Motorizirana 360° projekcija spremeni strop v otroški sobi v pravi spektakel zvezdnate pokrajine! Ta zabavni planetarij z 2 zamenljivima kupolama za projiciranje ozvezdij in učenje njihovih imen ter 3 zamenljivimi diski s 24 slikami vesoljskih ladij, prvih korakov na luni, planetov, meglic in galaksij bo sobo spremenil v vizualno izkušnjo, polno skrivnosti vesolje. Projekcija deluje na večini površin. Čudovite slike galaksij in ozvezdij lahko projicirate na steno, strop ali celo projekcijsko platno. Če želite spremeniti sliko, samo obrnite disk in ostrina je nastavljiva zahvaljujoč obroču za ostrenje. Otroci bodo navdušeni nad zvezdnim prizorom, projiciranim kar v svoji sobi. Projektor napajajo tri 1,5 V AA/LR6 baterije (niso priložene v paketu). Poleg projiciranja vesoljske scene na strop, ki otrokom predstavlja zvezde in planete, je ta projektor lahko tudi odlično sredstvo za ustvarjanje čarobnega vzdušja pred spanjem, ko lahko otroci opazujejo zvezdnato nebo neposredno iz postelje. Ključne funkcije Motoriziran 360° planetarijski projektor Fascinantna zvezdniška scena Poučne in zabavne vsebine 2 zamenljivi kupoli za projiciranje ozvezdij in učenje njihovih imen 3 odstranljive plošče s 24 slikami vesoljskih ladij, prvih korakov na luni, planetov, meglic, lun, galaksij in več Če želite spremeniti sliko, samo obrnite disk Popoln pripomoček za ustvarjanje čarobnega vzdušja pred spanjem Zemljevid zvezdnega neba Deluje na večini površin: na stropu, stenah ali celo na projekcijskem platnu Nastavljiva ostrina zahvaljujoč vgrajenemu obroču za ostrenje Nastavljiv kot projekcije Priložen je predal za disk Napajanje: 3x 1,5 AA/LR6 baterije (niso priložene v paketu), predal za baterije odprite z izvijačem (ni priložen v paketu) Približna velikost: 17,8 x 13,4 x 25,8 cm
out of stock
41,54 €

NEW LED projektor Galaxy Lexibook 360º Planetarij

Otroci si zaslužijo najboljše, zato vam predstavljamo LED projektor Galaxy Lexibook 360º Planetarij, idealno za tiste, ki iščejo kakovostne izdelke za svoje najmlajše! Dobite Lexibook in druge blagovne znamke in licence po najboljših cenah!Vrste: PlanetarijZnanstvena igricaPriporočena starost: + 8 L NEW
Razpoložljivost je treba preveriti
92,48 €
V trgovino
  • Na voljo, dostava takoj v trgovini
  • Na voljo, dostava do 2 dni po plačilu
  • Prihaja, po naročilu
  • Razpoložljivost je treba preveriti
  • Ni na voljo
Pametno.si ni spletna trgovina, ampak mesto, kjer si lahko ogledate in primerjate ponudbe drugih trgovin za Lexibook 360° planetarij projektor. Čeprav se podatki večkrat dnevno osvežujejo, priporočamo, da se pred nakupom informirate direktno v trgovini, katero ste izbrali za nakup izdelka Lexibook 360° planetarij projektor. Pametno.si ne zagotavlja točnost objavljenih podatkov, kot tudi to da prikazane slike popolnoma ustrezajo dejanskim izdelkom. (3380743086194)
Ocene i komentarji
Izdelek še vedno ni ocenjen, lahko to spremeniš!
Napiši komentar