Traxxas Nitro Slash 1:10 TQi RTR Mark Jenkins

Cena 456,95 €
Traxxas Nitro Slash 1:10 TQi RTR Mark Jenkins
Dodaj na seznam želja
Nastavi obvestilo o ceni
Zgodovino najnižje cene
Deli
Prijavi napako

Traxxas Nitro Slash 1:10 RTR Mark Jenkins

Značilnosti: RC avto TRAXXAS Nitro Slash z zmogljivim motorjem z notranjim zgorevanjem TRX 3.3 lahko igrivo omogoči modelu hitrost do 60 km/h. Uživajte v čisti vožnji z motorjem Nitro z notranjim zgorevanjem! Vzdržljivo in preizkušeno podvozje modela Slash je zagotovilo odličnih voznih lastnosti. Za popoln nadzor tudi pri višjih hitrostih bo poskrbel dvokanalni RC nastavljen v pasu 2,4 GHz z elektronsko stabilizacijo vožnje TSM. Šasija RC Nitro Slash je zgrajen na preizkušeni vesoljski šasiji. Spodnji del šasije je izdelan iz 2,5 mm debele modre anodizirane duraluminijske pločevine. Motor je privit na nastavljivo CNC aluminijasto ležišče, ki omogoča njegovo vzdolžno in prečno premikanje. Aluminijasto ohišje tudi učinkovito odvaja toploto iz motorja z notranjim izgorevanjem skozi aluminijasto posteljo. V primeru uporabe drugačnega prestavnega razmerja motor enostavno premaknete na nastavljivo ležišče. Motor je opremljen s centrifugalno bobnasto sklopko z zobatim zobnikom. Zgornji del šasije tvori tridimenzionalni najlonski profil, ki je napolnjen z ogljikovimi vlakni za večjo togost in žilavost. Škatle za elektroniko, servo postelje in rezervoarji za gorivo so nameščeni na najlonski letvi. Namenska uporaba kovinskih delov zagotavlja lahko in trdno konstrukcijo šasije. Oljni amortizerji Ultra Shocks Oljni blažilniki uporabljajo tehnologijo X-ring za popolno tesnjenje in izjemno gladko delovanje. So popolnoma nastavljivi s široko paleto olj, vzmeti in batov. Prednapetost vzmeti je mogoče nastaviti s pomočjo podložk. Dvostopenjski zračni filter Visokozmogljiv motor TRX 3.3 Nitro Slash črpa zrak skozi velik zračni filter. Dvostopenjska konstrukcija zajame velike delce v zunanjem delu in zaradi finega notranjega dela zrak teče v motor brez primesi. Večji premer penastih elementov omogoča prostejši pretok zraka in večjo moč motorja. Rezervoar za gorivo Rezervoar ima prostornino 150 cc. Vlečni ročaj olajša odpiranje rezervoarja za hitro polnjenje. Rezervoar je posebej zasnovan za vzdrževanje enakomernega pretoka goriva ne glede na to, kako zahtevne so vozne razmere. Spuščen rezervoar za gorivo ohranja zbiralnik goriva potopljen, pregrade pa preprečujejo brizganje goriva. Škatla za baterije in sprejemnik Kompaktna baterijska škatla vsebuje vložek za 4 AA svinčnikove baterije, ki napajajo sprejemnik in servomotorje. Na škatli je stikalo za udoben vklop. Sprejemnik je nameščen v zaprti škatli, da je zaščiten pred umazanijo. Po želji lahko namesto svinčnikov uporabite polnilno baterijo NiMH. Menjalnik Magnum 281™ Menjalnik Magnum 281™ je enostopenjski, kovinski zgornji zobnik, inline zobnik in natančni kroglični ležaji za gladko delovanje in dolgo življenjsko dobo. Del menjalnika je nastavljiva torna sklopka, ki ščiti pogonski sklop pred poškodbami. Diferencial Planetarni prestavni diferencial Traxxas ima najlonsko pušo za dolgo življenjsko dobo. Uporablja notranje prestave iz kaljenega jekla za največjo moč pri težki terenski vožnji. Ta vrsta diferenciala ne zahteva skoraj nobenega vzdrževanja, njegova učinkovita zasnova pa prenaša največji navor na kolesa. Pol-osi Teleskopske pogonske gredi U-zgloba Traxxas omogočajo največji hod vzmetenja. Trden material in dizajn prispevata k visoki vzdržljivosti gredi. Izpuh Dolžina in oblika izpušne cevi sta posebej dinamično prilagojeni za motor, tako da ima motor največjo moč v najširšem območju vrtljajev. To pomeni, da lahko močno pritisnete na plin pri kateri koli hitrosti in dosežete dober pospešek. Jekleni pritrdilni elementi Robustni jekleni priključki omogočajo individualno nastavitev osi. Robustni kroglični zatiči z ušesci zagotavljajo neprekosljivo vzdržljivost in se trdno držijo na mestu. Dirkalni motor TRX 3.3 Avto je opremljen z motorjem z notranjim zgorevanjem TRX 3.3 s prostornino 3,3 cm3. Motor je opremljen z dvoigelnim uplinjačem in dvojnim zračnim filtrom za enostavno nastavitev. Modra anodizirana hladilna glava PowerTune™ učinkovito hladi motor. Za prenos moči je bila uporabljena preverjena ročična gred IPS. Priporočena vsebnost nitrometana v gorivu je od 10 do 35 %. Za normalno delovanje je priporočljivo gorivo s 16% nitrometanom, ki zagotavlja enostavno nastavitev in dolgo življenjsko dobo motorja. Traxxas EZ Start električni RC avtomobilski zaganjalnik Revolucionarni zaganjalnik motorja z notranjim izgorevanjem Traxxas EZ-Start pomeni konec napornega vlečenja zaganjalne vrvice, polnjenja žarilne svečke itd. Zaganjalnik EZ-Start je sestavljen iz elektromotorja, ki vrti ročično gred motorja z notranjim zgorevanjem preko menjalnika in enosmernega ležaja. Vodniki motorja in žarilnih svečk so speljani na konektor, ki se povezuje z zunanjo enoto Traxxas EZ-Start. Zunanja enota EZ-Start je sestavljena iz baterije NiMH in stabiliziranega vira za napajanje žarilne svečke. Zagon je preprost in popolnoma funkcionalen - s pomočjo enega gumba. Zaščita pred preobremenitvijo motorja in indikacija pokvarjene žarilne svečke sta nekaj samoumevnega. Servo za plin in servo...
out of stock
456,95 €
Dodaj na seznam želja
V trgovino
  • Na voljo, dostava takoj v trgovini
  • Na voljo, dostava do 2 dni po plačilu
  • Prihaja, po naročilu
  • Razpoložljivost je treba preveriti
  • Ni na voljo
Pametno.si ni spletna trgovina, ampak mesto, kjer si lahko ogledate in primerjate ponudbe drugih trgovin za Traxxas Nitro Slash 1:10 TQi RTR Mark Jenkins. Čeprav se podatki večkrat dnevno osvežujejo, priporočamo, da se pred nakupom informirate direktno v trgovini, katero ste izbrali za nakup izdelka Traxxas Nitro Slash 1:10 TQi RTR Mark Jenkins. Pametno.si ne zagotavlja točnost objavljenih podatkov, kot tudi to da prikazane slike popolnoma ustrezajo dejanskim izdelkom. (0020334443212)
Ocene i komentarji
Izdelek še vedno ni ocenjen, lahko to spremeniš!
Napiši komentar
Obiskovalce, ki so si ogledali ta izdelek, zanimali so tudi izdelki