Ostali članci

10 nasvetov za okrasitev domače pisarne

Ne glede na to, ali delate kot samostojni podjetnik ali ste učitelj, ki doma ocenjuje teste, želite del svojega doma spremeniti v domačo pisarno. Ugotovite, na kaj morate biti pozorni.

Kako urediti ured kod kuće

1. Udobje je ključno

Tudi če imate omejen proračun, ne varčujte z najpomembnejšim delom vsake pisarne – pisarniškim stolom.

V njem boste preživeli večji del delovnega dne. Zato je zaželeno, da je dober za vašo hrbtenico in da v njem z užitkom sedite.

2. Dobra osvetlitev

Naj se vaše delovno mesto kopa v naravni svetlobi. Tako bodo vaše oči manj utrujene in zmanjšali boste možnost glavobola.

Prepričajte se, da svoj računalnik ali prenosni računalnik obrnete stran od sonca, da ne sije v vaš zaslon in zmanjšuje vidljivost.

Za situacije, ko ne morete uživati v sončni svetlobi, nabavite kakovostno namizno svetilko z belo svetlobo.

Ured kod kuće

Izvor: Maria Ronna/Flickr

3. Zagotovite svojo produktivnost

Če lahko pisarni namesto cele sobe namenite le majhen prostor v dnevni sobi ali podobnem prostoru, poskrbite, da odstranite vse vsebine, ki bi vas lahko motile pri delu in kradle vašo pozornost.

Pri tem mislimo predvsem na elektronske naprave, kot je televizor, pa tudi na druge člane gospodinjstva, če ne živite sami. Prilagodite mizo tako, da bo vaš hrbet obrnjen proti njim, ali investirajte v kakovostne slušalke, ki blokirajo zunanji hrup.

Če vam internet jemlje produktivnost s spletnimi mesti, kot je Facebook, so vam lahko v pomoč razširitve za Google Chrome.

4. Odmori in delovni čas

Ne glede na to, kaj počnete od doma, si obvezno določite svoj delovni čas.

Čeprav je ena največjih prednosti dela od doma možnost, da si sami določite delovni čas, vam bo nastavitev lastnega delovnega časa omogočila, da se osredotočite na svoje delo.

Če se slučajno izgubite med delom, lahko delate več kot 10 ur brez prestanka. Kvalitetno preživet čas izven delovnega časa pomembno vpliva na način dela, zato poskrbite, da ga boste imeli dovolj.

In ne pozabite na kratke odmore. Odmaknite pogled od zaslona, sprehodite se po stanovanju ali 5 minut poslušajte sproščujočo glasbo.

Ured kod kuće

5. Zlezi pižamo

Pri delu od doma marsikoga mika, da bi cel dan preživel v pižami ali podobnih udobnih "domačih" oblačilih.

Ne pravimo, da si oblecite obleko, ampak se oblecite kot za katero koli drugo uradno delovno mesto. Produktivnejši boste in opravili več dela, saj vas bodo oblačila, ki jih imate, spodbudila, da se svojega dela lotite bolj resno. Pižama vas le premami, da bi lenobno poležavali v postelji.

6. Opremite se s pisarniškim materialom

Če pogosto uporabljate pisala, zapiske, ovoje za papir in podobno, priporočamo, da pisarno opremite z večjo količino.

Ne želite, da bi vam sredi dneva zmanjkalo papirja za tiskalnik in bi morali porabiti dragoceni čas za obisk trgovine. To bo zmanjšalo vašo produktivnost in podaljšalo delovni dan. Če imate še vedno določene roke, vam to lahko povzroči kar velik problem.

7. Skrbite za urejenost

Vsi smo včasih ponosni na svojo ustvarjalno zmešnjavo. Iz praktičnih razlogov pa naj bo v vašem delovnem prostoru vsaj toliko urejenosti.

Nočete, da bi papir z izračuni stroškov projekta pomotoma končal v košu ali da dokumenta ne bi našli, ko se pogovarjate s stranko po telefonu.

Nikar pa ne zapeljite v drugo skrajnost in sestavite zapleten sistem pospravljanja, saj boste s tem le izgubili čas, ki bi ga morali porabiti za delo.

Ured kod kuće

8. Praktično pohištvo

Šli ste v Ikeo po udoben pisarniški stol in spotoma izbrali veliko pisarniško mizo, več polic, dve omarici, tri rastline, osem okvirjev za slike, dva majhna tabureja, 10 blazin, tri okrasne odeje za vašo pisarno 3x3...dobite idejo, želimo reči.

Ne napolnite pisarne z nepraktičnim pohištvom in dodatki. Seveda se morate v prostoru počutiti udobno, vendar se tudi ne želite spotakniti ob mizo vsakih pet minut ali se nabosti na kaktus vsakič, ko nekaj tiskate.

9. Pazite na elektriko in vtičnice

Ko opremljate svojo domačo pisarno, ne pozabite razmisliti, katero elektroniko boste uporabljali in koliko vtičnic potrebujete.

Najverjetneje boste potrebovali podaljšek. Namestite ga tako, da se obnj ne boste spotaknili vsakič, ko vstanete. Prav tako je veliko prijetneje delati v okolju, ki ni natrpano z metri navitih žic – poskusite jih skriti za mizo ali pod preprogo.

10. Pomislite na hišne ljubljenčke

Če imate radi živali, ste najverjetneje posvojili psa, mačko ali drugega pripadnika živalskega kraljestva.

Če ne želite, da bi vaša mačka prevračala dokumente na vaši mizi in pes zasedel pisarniški stol, poskrbite, da bodo tudi vaši kosmati družinski člani med vašim delom dobili svoj prostor za počitek.

Povezani izdelki